Ślub w pożarze

Szalejący pożar zbliżający się do miasta nie powstrzymał zakochanych przed wzięciem ślubu. Na pamiątkę zrobili sobie kilka zdjęć na tle żywiołu.


Czego to ludzie nie zrobią, żeby tylko wyróżnić się z tłumu. April Hartley i Michael Wolber z Bend w amerykańskim Oregonie brali ślub, kiedy włączyły się syreny ostrzegające przed pożarem. Mimo próśb strażaków młodzi przysięgli sobie miłość po grób, po czym... wystąpili w sesji zdjęciowej na tle szalejącego żywiołu!

Kiedy narzeczeni i ich goście szykowali się do ceremonii, do kościoła wkroczyli strażacy i kazali wszystkim natychmiast opuścić miasto. Do granic miejscowości w przerażającym tempie zbliżał się ogień! Był tak ogromny, że dym zasnuł niebo aż po horyzont. Załamani młodzi ubłagali strażaków, aby pozwolili im choć szybciutko złożyć przysięgę. Strażacy ulitowali się. A jak im się odwdzięczyli nowożeńcy? Niebezpieczną sesją zdjęciową na tle szalejących płomieni. Zlekceważyli niebezpieczeństwo i ciężką pracę strażaków, dla kilku oryginalnych klatek!

Przeczytaj także

Po ceremonii i sesji fotograf umieścił jedno ze zdjęć w sieci. Odzew był niemal natychmiastowy. Zdjęcie stało się hitem w USA, a młodzi małżonkowie porównani do najpiękniejszej pary wszech czasów – Scarlett i Retha z „Przeminęło z wiatrem”. A wy co o tym sądzicie? Warto ryzykować życie dla oryginalnych zdjęć?

Źródło - Fakt.pl

Średnia ocena to 4,4/5 na podstawie 40 recenzji

Wideo

Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.