Wiadomości o pogodzie w Polsce i na świecie
Pogoda w twoim mieście

Piorun walnął w warszawiaka.

T
31 lipca 2012, 12:18

Najpierw był błysk, a potem piorun uderzył w mieszkańca Warszawy. Upadł na ziemię nieprzytomny. Przeżył. Gdy się ocknął nie mógł się ruszyć i ledwo mówił.

Piorun walnął w warszawiaka.

Była godzina 16.25 w niedzielę. Na telefon dyżurnego komisariatu w Łochowie (woj. mazowieckie) zadzwonił mężczyzna. Ledwo słyszalnym głosem powiedział, że nie wie, gdzie jest. Stwierdził, że odzyskał właśnie przytomność, a wcześniej... chyba uderzył go piorun.

Policjant od razu zaalarmował swoich kolegów. Jednak sprawa nie była łatwa. Z opisu przekazanego przez mężczyznę wynikało, że znajduje się przy rzece Liwiec nieopodal miejscowości Kaliska. To tam znajduje się plaża i opala się na niej sporo plażowiczów. Jednak mężczyzna powiedział policjantom, że nie jest w stanie się poruszyć ani nawet głośniej krzyknąć, aby wezwać pomoc! 

Po żmudnych  poszukiwaniach stróżom prawa udało się w końcu znaleźć rannego. Leżał w zaroślach po drugiej stronie rzeki, naprzeciw plaży. Szybko został przewieziony do szpitala w Węgrowie.

Aż strach pomyśleć co by było, gdyby mężczyźnie wyładowała się komórka. Ranny był bardzo obolały. Nie mógł sam chodzić. Prawdopodobnie skonałby w zaroślach, gdyby nie telefon.

Źródło - fakt.pl

4.7 средний рейтинг из 5 на основе 87 оценок
Słowa kluczowe:


Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.