Bezrobotny konserwator zabytków lepi cuda z piasku!

Po latach nauki studiach i praktykach pan Grzegorz Pawolski (26 l.), z zawodu konserwator zabytków, nie ma pracy. Ale ku uciesze dzieci i turystów spacerujących po plaży w Kołobrzegu buduje zamki z piasku


Można by powiedzieć, że w Polsce sztuka budowania zamków z piasku osiągnęła szczyty, skoro biorą się za nią konserwatorzy zabytków. Pan Grzegorz, dyplomowany konserwator zabytków, niestety aktualnie bezrobotny, szlifuje tę wcale niełatwą sztukę codziennie na kołobrzeskiej plaży. Wyczarowuje cudowne zamki z piasku, wzbudzające zachwyt turystów. 

– Postanowiłem sobie, że nie będę siedział w domu i się zamartwiał brakiem pracy – mówi pan Grzegorz. – Tut na plaży moje zdolności dają ludziom radość i od czasu do czasu ktoś coś wrzuci do kapelusza. 
Codziennie jeden zamek z piasku wychodzi spod rąk pana Grzegorza. Praca nad tymi sypkimi budowlami w zależności od wielkości zabiera mu od 3 do nawet 6 godzin. Żeby postawić tak dużą budowlę, trzeba użyć mokrego piasku.
– Najlepiej budować po południu, gdy słońce nie grzeje już tak mocno i nie wysusza szybko budowli – zdradza sekret pan Grzegorz. Po wakacjach ma zamiar wyjechać z kraju, może do Hiszpanii, gdzie jak słyszał można całkiem dobrze zarobić na tego typu działalności, bo w kraju pracy już chyba nie dostanie.

Przeczytaj także

[gallery zamek]

Źródło - fakt.pl

Średnia ocena to 5/5 na podstawie 33 recenzji

Wideo

Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.