Wiadomości o pogodzie w Polsce i na świecie
Pogoda w twoim mieście

Burze magnetyczne w sierpniu 2021 roku

T
7 sierpnia 2021, 18:00

Prognoza burzy magnetycznej na sierpień

Burze magnetyczne w sierpniu 2021 roku

W sierpniu 2021 roku spodziewane są kilka silnych burz magnetycznych. Od 16 do 20 sierpnia ludzie muszą być szczególnie ostrożni, ponieważ w tym okresie burze magnetyczne osiągną maksymalną siłę. Pozostałe burze magnetyczne będą miały średnią siłę, ale mogą mieć wpływ na meteopatów. Ponadto w ciągu miesiąca spodziewane są kilka wybuchów wahań geomagnetycznych.

Prognoza burz geomagnetycznych na sierpień 2021 roku

  • Burze magnetyczne spodziewane są w dniach 10, 16-20 i 29 sierpnia.
  • Możliwe są małe wybuchy geomagnetyczne 2, 3, 13 i 14 sierpnia.

Uważa się, że burze magnetyczne wpływają zarówno na naczynia krwionośne, jak i na ludzką psychikę. A im dłuższy ten efekt, tym bardziej człowiek staje się wyczerpany i zirytowany. Aktywność magnetyczna wpływa zarówno na meteopatów, jak i na zdrowych osób.

Jak unikać lub ograniczać ekspozycję słońca podczas burz magnetycznych

  • Spędzaj mniej czasu na słońcu.
  • Wykonuj poranny trening –kilka prostych ćwiczeń poprawią krążenie krwi, złagodzą stres i uzależnienie od pogody.
  • Wykonuj ćwiczenia oddechowe, np. podczas chodzenia.
  • Weź prysznic kontrastowy, zmieniając zimną i gorącą wodę co 10-15 sekund.
4,3 средний рейтинг из 5 на основе 68 оценок


Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.