Wiadomości o pogodzie w Polsce i na świecie
Pogoda w twoim mieście

Burze magnetyczne w grudniu 2020 roku

T
16 grudnia 2020, 21:38

Prognoza burz magnetycznych na grudzień

Burze magnetyczne w grudniu 2020 roku

W grudniu 2020 roku spodziewana jest niespokojna sytuacja magnetyczna. W ciągu miesiąca oczekiwane są zaburzenia aktywności słonecznej o różnej sile i czasie trwania. Najsilniejsza i najdłużej trwająca burza magnetyczna przypada na trzecią dekadę grudnia, której szczyt będzie 19 grudnia, właśnie w święto św. Mikołaja.

Prognoza burz magnetycznych na grudzień

Małe wybuchy magnetyczne są możliwe 3, 4, 10, 30, 31 grudnia.

Silna burza magnetyczna jest przewidywana od 18 do 22 grudnia i osiągnie szczyt 19 grudnia.

Uważa się, że burze magnetyczne wpływają zarówno na naczynia krwionośne, jak i na psychikę człowieka. Im dłuższa ekspozycja, tym bardziej wyczerpana i zirytowana staje się osoba. Aktywność magnetyczna dotyka zarówno osoby meteorologiczne, jak i osoby zdrowe.

Jak uniknąć lub zmniejszyć wpływ słońca podczas burz magnetycznych:

  • Spędzaj mniej czasu na słońcu.
  • Wykonaj poranny trening — kilka prostych ćwiczeń poprawiają krążenie krwi, łagodzą stres i uzależnienie od pogody.
  • Wykonaj ćwiczenia oddechowe, na przykład podczas chodzenia.
  • Weź prysznic kontrastowy, zmieniając zimną i ciepłą wodę co 10-15 sekund.
4.8 средний рейтинг из 5 на основе 11 оценок


Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.