Wiadomości o pogodzie w Polsce i na świecie
Pogoda w twoim mieście

Burze magnetyczne 2017: styczeń

T
18 stycznia 2017, 14:59

Burze magnetyczne w styczniu 2017: szczegółowa prognoza aktywność geomagnetycznej na najbliższy miesiąc.

Według najnowszych prognoz heliofizyków, w styczniu 2017 roku, aktywność słoneczna będzie wahać się od słabej do umiarkowanej.

Szczyt aktywności słonecznej przypadnie na 4-5 stycznia i 17-19 stycznia, w ten period prognozuje się burza magnetyczna klasy G1 (słaba). Silnych rozbłysków, klasy G3-G5, na Słońcu nie oczekuje się.

  • 30 grudnia - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 4 stycznia - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 5 stycznia - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 6 stycznia - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 7 stycznia - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 17 stycznia - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 18 stycznia - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 19 stycznia - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 20 stycznia - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 21 stycznia - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 22 stycznia - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi.

4,6 средний рейтинг из 5 на основе 42 оценок


Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.