Burze magnetyczne 2016: grudzień

Burze magnetyczne w grudniu 2016: szczegółowa prognoza aktywność geomagnetycznej na najbliższy miesiąc.


Według najnowszych prognoz heliofizyków, w grudniu 2016 roku, aktywność słoneczna będzie wahać się od słabej do umiarkowanej.

Szczyt aktywności słonecznej przypadnie na 10 grudnia, w ten period prognozuje się burza magnetyczna klasy G2 (umiarkowana). Silnych rozbłysków, klasy G3-G5, na Słońcu nie oczekuje się.

Burze magnetyczne 17 grudnia - 12 stycznia

Przeczytaj także

Geomagnetyczna prognoza 30 listopada – 26 grudnia 2016:

  • 7 grudnia 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 8 grudnia 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 9 grudnia 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 10 grudnia 2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 19 grudnia 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 20 grudnia 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 26 listopada 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 21 grudnia2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 22 grudnia 2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 25 grudnia 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 26 grudnia 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi.

Średnia ocena to 4,4/5 na podstawie 36 recenzji
Następna wiadomość Tornado na Sycylii 29 Listopada 2016 12:13

Wideo

Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.