Kalendarz ogrodnika 2018: trzeci tydzień lipca

Kalendarz księżycowy ogrodnika na lipiec 2018.


Kalendarz księżycowy ogrodnika podpowiada odpowiednie dni na pielęgnację roślin. Nastąpi ogólnie korzystny okres na siew i sadzenie kwiatów wieloletnich i późnych odmian warzyw na jesienny zbiór urodzaju. Nie zapominamy o robieniu przetworów na zimę, 24 lipca – bardzo korzystny dzień na konserwację owoców i warzyw.

Kalendarz księżycowy ogrodnika:

  • 17 lipca – 5 dzień miesiąca księżycowego. Księżyc rosnący w znaku Panny. Dobry dzień na sadzenie i przesadzanie roślin.
  • 18 lipca – 6 dzień. Księżyc malejący w znaku Wagi. Warto zrezygnować z podlewania i nawadniania roślin.
  • 19 lipca – 7 dzień księżycowy. Księżyc malejący w znaku Wagi. Odpowiedni dzień na sadzenie kwiatów.
  • 20 lipca – 8 dzień księżycowy. Księżyc malejący w znaku Skorpiona. Pielęgnujemy trawnik.
  • 21 lipca – 9 dzień księżycowy. Księżyc malejący w znaku Skorpiona. Podlewamy rośliny.
  • 22 lipca – 10 dzień księżycowy. Księżyc rosnący w znaku Strzelca. Robimy przetwory na zimę.
  • 23 lipca – 11 dzień księżycowy. Księżyc rosnący w znaku Strzelca. Sadzimy późne odmiany warzyw, przesadzamy rośliny doniczkowe.
  • 24 lipca – 12 dzień księżycowy. Księżyc rosnący w znaku Strzelca. Szczególnie korzystny dzień na robienie przetworów.

Zobacz koniecznie: Burze magnetyczne: lipiec 2018

Średnia ocena to 4,3/5 na podstawie 86 recenzji

Wideo

Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.