Burze magnetyczne 2016: listopad

Dowiedz się, kiedy będą burze geomagnetyczne w listopadzie 2016.


Burza magnetyczna – nagłe i intensywne zmiany magnetosfery naszej planety. Zaburzenia te powodowane przez koronalne wyrzuty masy ze Słońca, powstające w czasie trwania rozbłysków, wywołują gwałtowne zmiany parametrów fizycznych wiatru słonecznego. Powoduje także istotne zmiany w jonosferze Ziemi. Burza magnetyczna może trwać około dwóch dni.

Geomagnetyczna prognoza 8 listopada – 4 grudnia 2016:

Przeczytaj także

Geomagnetyczna prognoza 26 października – 21 listopada:

Niekorzystne dni według czynników geofizycznych: 26-31 października, 13 listopada.

Burze magnetyczne listopad 2016:

  • 26 października 2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G2 (średnia);
  • 27 października 2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 28 października 2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 29 października 2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 30 października 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 31 października 2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba);
  • 1 listopada 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi;
  • 12 listopada 2016 - możliwe są zaburzenia magnetosfery Ziemi.
  • 13 listopada 2016 - niebezpieczeństwo burzy magnetycznej kategorii G1 (słaba).
Średnia ocena to 4,1/5 na podstawie 56 recenzji

Wideo

Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.