Najlepsze zdjęcia pogodowe 2016

Przedstawiamy waszej uwadze wyniki konkursu Weather Photographer 2016


Piękno i potęga żywiołów, zobacz najlepsze zdjęcia pogodowe z konkursu Weather Photographer of the Year 2016.

Piorun i gwiezdne niebo. Kostaryka. Autor: Ben Cherry

Przeczytaj także

Zderzenie superkomórek burzowych. Nowy Meksyk, USA. Autor: Camelia Czuchnicki

Zamarznięta mgła. Autor: Andrew Bailey

Zobacz koniecznie: Niesamowite gwiezdne krajobrazy

Sztorm w hrabstwie Cumbria. Autor: Paul Kingston

Niesamowite błyskawice. Autor: Graham Newman

Wschód słońca na rzece Glastonbury, Anglia. Autor: Kevin Pearson

Halo słoneczne, Antarktyda. Autor: Michal Krzysztofowicz

Droga w chmurach. Północna Walia. Autor: Steve M Smith

Zobacz też: Piękno żywiołu: erupcja wulkanu Calbuco w Chile

Chmury Mammatus w stanie Nebraska. Autor: Stephen Lansdell

Góra Matterhorn w Alpach Zachodnich. Autor: Stephen Burt

Burza nad jeziorem Mono, Kalifornia. Autor: Paul Andrew

Śnieg i tęcza. Autor: Mat Robinson

Fantastyczne chmury w Midlands, Anglia. Autor: Mat Robinson

Superkomórka w stanie Nebraska. Autor: Camelia Czuchnicki

Śnieżne królestwo w Ceredigion, Anglia. Autor: Allan Macdougall

Wschód słońca w górach. Autor: Tomasz Janicki

Główny zwycięzca konkursu Weather Photographer 2016 - Tim Moxon. Tornado w Kolorado

Zobacz też: Pilot sfotografował z samolotu chmurę burzową

Średnia ocena to 5/5 na podstawie 6 recenzji

Wideo

Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.