Wiadomości o pogodzie w Polsce i na świecie
Pogoda w twoim mieście

TOP 10 miast, które warto odwiedzić w 2016 roku

T
5 lutego 2016, 12:05

Włochy najpopularniejszym kierunkiem wakacyjnym.

Wyszukiwarka hoteli Trivago opublikowała ranking, najpopularniejszych wśród turystów, kierunków. Warto zaznaczyć, że najpopularniejszym zagranicznym kierunkiem wakacyjnym pozostają Włochy.

Na pierwszym miejscu w tym rankingu znajduje się tureckie miasto Göreme w Kapadocji.

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

Na drugim miejscu – włoskie miasto Matera w regionie Basilicata.Historyczna część miasta, zwana Sassi, obejmuje unikatowe domostwa drążone w skale, jedynie z fasadami murowanymi.

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

A zamyka trójkę liderów - miasto San Gimignano w Toskanii.

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

Dalej w rankingu są:

Gramado, Brazylia

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

Hanoi, Wietnam

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

Siĕm Réab, Kambodża

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

Sorrento, Włochy

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

Lecce, Włochy

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

Funchal, Madera (Porugalia)

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

Killarney, Irlandia

Топ-10 городов, которые нужно посетить в 2016 году

4,1 средний рейтинг из 5 на основе 60 оценок


Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.