Wiadomości o pogodzie w Polsce i na świecie
Pogoda w twoim mieście

Niebieski księżyc 2015 [FOTO]

T
3 sierpnia 2015, 16:23

31 lipca na niebie można było podziwiać niezwykłe i rzadkie zjawisko astronomiczne - Niebieski księżyc.

Niebieski księżyc – określenie drugiej pełni Księżyca w ciągu miesiąca kalendarzowego. Jest to zjawisko rzadkie, występujące raz na kilka lat. Wbrew nazwie, tarcza księżycowa nie staje się niebieska. Ma to jedynie podkreślić względną rzadkość tego zjawiska.

Manila, Filipiny. 31 lipca 2015 roku (Foto J.V. Noriega )

Somerset, Anglia. 30 lipca 2015 roku. (Foto Matt Cardy)

Waszyngton, USA (Foto Bill Ingalls)

Rzym, Włochy (Foto Max Rossi)

Księżyc i samolot, Kair (Foto Amr Abdallah Dalsh)

Stambuł, Turcja, 5 maja 2015 roku (Foto Osman Orsal)

Niebieski Księżyc nad New Jersey. 31 lipca 2015 roku (Foto Julio Cortez)

Chiny

Londyn. 30 lipca 2015 roku (Foto Toby Melville)

Santorini, Grecja. 1 lipca 2015 roku. (Foto Cathal McNaughton)

Szwajcaria. 1 lipca 2015 roku. (Foto Denis Balibouse)

Nowy Jork, 31 lipca 2015 roku. (Foto Eduardo Munoz)

Zobacz też: "Krwawy Księżyc" 4 kwietnia 2015 roku

Niebieski księżyc, Anglia. 31 lipca 2015 roku (Foto Eddie Keogh)

Somerset, Anglia, 30 lipca 2015 roku (Foto Matt Cardy)

Waszyngton, USA (Foto Bill Ingalls)

Kalifornia. 31 lipca 2015 roku (Foto Nick Ut)

New Jersey, USA(Foto Julio Cortez)

METEOPROG.PL – serwis pogodowy

4,6 средний рейтинг из 5 на основе 29 оценок


Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.