Wiadomości o pogodzie w Polsce i na świecie
Pogoda w twoim mieście

National Geographic: najlepsze zdjęcia marca 2015

T
26 marca 2015, 14:23

Przedstawiamy waszej uwadze najlepsze zdjęcia marca 2015 magazynu National Geographic.

W obiektywie najlepsze zdjęcia National Geographic:

Niedźwiedź polarny poluje na Alasce, autor: Yoh Fong Chan

Panda siedzi na drzewie. Zdjęcie zostało zrobione w Chinach, autor: Marco Mattiussi

„Latająca” gazela w Południowej Afryce, autor: Charles Jorgensen

Kawka szybuje nad Alpami Graickimi, Włochy. Autor: Stefano Unterthiner

Taniec małych tygrysków, Indie, autor: Souvik Kundu

Konie islandzkie

Park narodowy w Chile, autor: Irina C.

Iguana i krab, Galapagos, autor: Nancy Leigh

Park Narodowy Jezior Plitwickich, autor: Vedrana Tafra

Żaglice polują na migrujące ławice sardynek, autor: Fabrice Guerin

Sowa śnieżna zmaga się z wiatrem, Kanada, autor: Dominic Roy

Makaki japońskie w parku Jigokudani Monkey Park, prefektura Nagano, Japonia, autor: Masanobu Oka

Kozica, Włochy, autor: Stefano Unterthiner

Weekend na Hawajach, plaża Mākaha, autor: Paul Nicklen

Wschód słońca w Wielkim Kanionie, Arizona, autor: David Stoker

Wieży światła, święcące sprężyki, autor: Ari Basusa

Błyskawice w Australii Zachodniej, autor: Pierre Destribats

Zobacz też: Morskie góry fotografa Ray'a Collinsa

Dołącz do nas na Facebooku

4,1 средний рейтинг из 5 на основе 54 оценок


Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.