Zima znów atakuje Trójmiasto

Nieodśnieżone chodniki, śnieżna breja na przejściach dla pieszych, czarne drogi tylko w centrum, a na obrzeżach trudna do pokonania ślizgawica. To wczorajszy obraz Trójmiasta.


Tego można się było spodziewać! Synoptycy od tygodnia zapowiadali wielki powrót zimy. Niestety, drogowcy znów nie wygrali walki ze śniegiem. Jako tako zadbali o drogi tylko w centrum.

Przeczytaj także

– Mieszkam na Ujeścisku, drogi były tu tak śliskie, że w ciągu dosłownie chwili doszło do kilku stłuczek, to nie są główne ulice, ale też nie osiedlowe, ich odśnieżanie należy do miasta – mówi Jan Małecki (40 l.), gdańszczanin.

Nie lepiej mieli piesi. W niektórych miejscach musieli brodzić po kostki w śniegu. Lekarze z pogotowia mieli ręce pełne roboty, bo złamań było bez liku. Tymczasem drogowcy zapewniają, że robią, co mogą. W Gdańsku podobno na drogach pracuje cały dostępny sprzęt.      

– Od niedzieli na drogach pracuje nasz cały sprzęt, w sumie 118 maszyn – zapewnia Katarzyna Kaczmarek (40 l.), rzecznik ZDiZ. – W centrum drogi są czarne. Najtrudniejsza sytuacja jest za miastem. Tam, gdzie drogi są otwarte. Odśnieżamy je, ale za chwilę wiatr nawiewa śnieg z pól. Ta zima jest bardzo kosztowna. Wydamy więcej niż zaplanowaliśmy. Szkoda, że efektów tej pracy za bardzo nie widać.

Źródło - fakt.pl

Średnia ocena to 4,6/5 na podstawie 13 recenzji

Wideo

Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.