ukraine-flag UWAGA! Możesz pomóc Siłom Zbrojnym Ukrainy, dokonując przelewu ze swojej karty płatniczej za pomocą tego linku

Przysłowia pogodowe, 18-20 lutego

Czasem sie Luty zlituje że człek niby wiosnę czuje ale czasem sie tak zżyma że człek prawie nie wytrzyma.


Polskie przysłowia ludowe:

  • 19 lutego - W świętego Konrada, zima nie rada.
  • Gdy ciepło w lutym, zimno w marcu bywa, długo potrwa zima, rzecz to niewątpliwa.
  • Kiedy w lutym rosa pada, nowe mrozy zapowiada.
  • Gdy mróz w lutym ostro trzyma, tedy już niedługa zima.
  • Jeśli luty śnieżny, mrozny, spodziewaj się wczesnej wiosny.
  • Gdy w lutym do połowy zima się wysili, to na koniec miesiąca już się nie wychyli.
  • Luty, gdy wiatrów i mrozów nie daje, sprowadzi rok słotny i nieurodzaje.
  • Jeśli ci jeszcze nie dokuczył luty, to pal dobrze w kominie i miej kożuch suty.
  • Jak dym w górę szybuje, zawsze to mróz zwiastuje.
  • Luty, gdy wiatrów i mrozów nie daje, sprowadzi rok słotny i nieurodzaje.
  • Jeśli ci jeszcze nie dokuczył luty, to pal dobrze w kominie i miej kożuch suty.
  • Jak dym w górę szybuje, zawsze to mróz zwiastuje.

Zobacz koniecznie: Kalendarz imienin: luty 2018

Średnia ocena to 4,2/5 na podstawie 6 recenzji

Pogoda w Polsce

-1°
Olsztyn
Poznań
+2°
Łódź
Lublin
+2°
Gorzów Wielkopolski
Warszawa
Kraków
+5°
Wrocław
+5°
Opole
+3°
Rzeszów
-1°
Białystok
Gdańsk
+1°
Kielce
Katowice
Zielona Góra
Toruń
+2°
Szczecin
Bydgoszcz

Wideo

Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.