Wiadomości o pogodzie w Polsce i na świecie
Pogoda w twoim mieście

Nowa szata graficzna METEOPROG zdobyła nagrodę na konkursie designu!

T
7 listopada 2012, 16:25

Serwis pogodowy METEOPROG został zwycięzcą konkursu graficznego Ukrainian Design: The Very Best Of. Redesign. METEOPROG uczestniczył w kategorii Digital-design i został zwycięzcą w nominacji „Design stron internetowych”

Nowa szata graficzna METEOPROG zdobyła nagrodę na konkursie designu!

 

 Nasze cele:

1) ułatwienie i uprzyjemnienie korzystania z Meteoprog.

2) stworzenie nowej szaty graficznej, zgodnej z aktualnymi tendencjami projektowania serwisów pogodowych i aplikacji komórkowych, na podstawie całkowicie nowego schematu.

 Postawiliśmy na ciekawą wizualizację danych meteorologicznych. Nowa szata graficzna została opracowana biorąc pod uwagę dwa typy użytkowników:

 1) «przypadkowi» użytkownicy mogą szybko sprawdzić zwięzłą prognozę na górze strony -

- lakoniczne wskaźniki temperatury, pogodowy awatar, analogowy zegar pogodowy i mapę regionu,

2) dla «prawdziwych» miłośników prognozy przygotowaliśmy różnorodne wykresy, szczegółowe mapy, tabeli i inne informacje na 2 tygodnie naprzód.

 Nowa koncepcja designu bezproblemowo integruje się z aplikacjami komórkowymi, co pozwala na stworzenie jednolitego wizerunku dla wszystkich platform.

Wprowadziliśmy nową szatę graficzną 21 września 2012 roku.

 

4.7 средний рейтинг из 5 на основе 3 оценок


Potrzebujemy Twojej zgody

Meteoprog i nasi Usługodawcy mogą przechowywać i uzyskiwać dostęp do danych osobowych, na przykład plików cookie, identyfikatorów urządzeń lub innych podobnych technologii na Twoim urządzeniu oraz przetwarzać te dane w celu personalizowania treści i reklam, a także udostępniania funkcji mediów społecznościowych i analizowania ruchu internetowego.

  • Przechowywanie i/lub uzyskiwanie dostępu do informacji na Twoim urządzeniu

    Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub inne informacje na Twoim urządzeniu mogą być przechowywane lub udostępniane w celach wskazanych powyżej.

  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiary reklam i treści, statystyki odbiorców i rozwój produktów

    Reklamy i treści mogą być personalizowane na podstawie profilu. Można też dodać więcej danych, aby lepiej spersonalizować te reklamy i treści. Skuteczność reklam i treści może również być zmierzona. Można także uzyskać wgląd w odbiorców, którzy widzieli dane reklamy i treści. Takie dane mogą być wykorzystywane, aby rozwijać lub usprawniać wrażenia użytkowników, systemy i oprogramowanie.

Klikając „Zgadzam się”, zezwalasz na użycie wskazanych plików cookie, identyfikatorów urządzeń, sygnałów nawigacyjnych sieci web lub innych podobnych technologii. Ustawienia te można zmienić w przeglądarce na danym urządzeniu.

W niektórych przypadkach polegać można na zasadzie uzasadnionych interesów, a nie udzielonej zgodzie. Możesz przeczytać więcej na ten temat w naszej Polityce Prywatności i Warunkach dot. Plików Cookie.